۱۳۹۳ آبان ۲۳, جمعه

چارت زیبایی زنان

به چارت زیبایی زنان بنگرید:
















































شاید این کمی اغراق‌شده است ولی با اندکی تخفیف می‌توان آنرا پذیرفت. جالبترین واکنشی که من اغلب از مردان کم‌تجربه دریافت می‌کنم اینست: این نمی‌تواند دقیق باشد، در یک طبقه‌بندی ده شماره‌ای، شماره‌ی پنج نمی‌تواند اینقدر زشت باشد! پاسخ من به این مردان: سر خود را از ماتحتتان بیرون بکشید. فقط به این خاطر که شما آنها را نمی‌بینید به این معنی نیست که آنها وجود ندارند. همانطورکه زنان نیمه‌ی بازنده‌ی مردان را نمی‌بینند و فقط مردان دارای «مزایا» برایشان مرئی هستند، نیمه‌ی پائینی جمعیت زنان از منظر زیبایی هم به روی ما ناپیدا هستند.

سخت‌ترین دختران این جدول برخلاف تصور مردان کم‌تجربه نقاط بالایی قله‌ی زیبایی نیست، بلکه دختران ۶ و ۷ هستند، زیرا اینها بیش از تمام آنهای دیگر طرفدار دارند و توجه مردان را به خود جلب می‌کنند: آنقدر زیبا که جذاب باشند، آنقدر نازیبا که بدست آمدنی باشند. بازیکن و غیربازیکن، آلفا و بتا اعتماد به نفس بالاتر رفتن از ۷ را به ندرت پیدا می‌کنند، و اگر هم چنان خودباوری پیدا بکنند، باز بر اثر قرار گرفتن در مجاورت کمال زیبایی زنانه حتی بازیکنان کارکشته نیز خود را متمایل به بتاشدن می‌یابند. اگرنه در جهان واقعی شما به اندازه‌ی زنی که کنارتان ایستاده ارزشمند بوده‌اید، و اگر توان دوستی با یک ۹ را دارید یعنی لابد نمود عینی آن توان هم در شما وجود داشته. مردی که به یک زن ۵ پیشنهاد می‌دهد در حد همان زن ۵ است، این تصور که برخی بتاچه‌های سطح پائین دارند مبنی بر «من اگر بروم با پائین‌تر از خودم آن زن قدر مرا خواهد دانست و با من مثل همسر سابق هفت از دهم مرا رها نمی‌کند» توهمی بیش نیست زیرا آن زن و باقی جامعه شما را در حد خودش یا پائین‌تر خواهد دید، چون رفته‌اید سراغ او.

دیگر آنکه، ما امروز از نظر علمی می‌دانیم که قرار گرفتن در مقابل زنان زیبا باعث از کار افتادن موقت مغز مرد می‌شود(اینست قدرتی که برخی زنان به روی مردان دارند!)، بازی دو راه گوناگون برای برخورد با این پدیده دارد. راه اول تصور کردن آن زن زیبا در حال انجام کاری چندش‌آور، مثل فرو کردن انگشت در بینی و بلعیدن آنچه با انگشت بیرون می‌اید، استفراغ کردن، گوزیدن، ریدن و ... است. این باعث می‌شود شما بلافاصله به موقعیت پیشین خود برگردید و اثری که زیبایی او بر شما گذاشته برطرف می‌شود. راه دیگر آنست که بلافاصله به دنبال ایرادی در چهره‌/ظاهر او بگردید، فارغ از اینکه چقدر یک زن زیباست قطعا ایرادی آنجا هست، «هه‌هه، دماغت تکون می‌خوره وقتی حرف می‌زنی»، «تو خانوادتون همه آرنج‌هاشون اینقدر تیزه؟»... اگر دختر به نظرتان بی‌نقص می‌آید یک ایراد کاذب برای او بسازید. خود عمل گشتن به دنبال یک ایراد باعث می‌شود موتور ذهنتان دوباره روشن بشود و در جهت درستی قرار بگیرد. 

بازی بهتر از همه به روی دختران ۷ به بالا جواب می‌دهد چراکه از هر ده هزار مرد، فقط یکی چنان معتمد به نفس است که توان تحویل نگرفتن و دست انداختن و بی‌اعتنایی به زیبایی آنها را داشته باشد، و آنها هرگز به دیدن چنین مردی عادت ندارند و با خود می‌اندیشند که چه مرتبه‌ای باید داشته باشد که مرا آدم حساب نمی‌کند. دختران زیر ۷ اعتماد بنفس نگ خوردن، متلک و کلفت شنیدن را ندارند و باید با آنها بتابازی بکنید زیرا خودشان تردید ِ به اندازه‌ی کافی خوب نبودن را دارند و نگ شما ممکن است روی نقطه‌ی حساسی بنشیند. اینست که اگر قصد زباله‌گردی و ارتباط با تفاله‌های حاشیه‌نشین جامعه‌ی زنان را دارید بازی به درد شما نخواهد خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر