۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

راه‌های برخورد با گه‌تست


راه‌های مقابله با گه‌تست اینهاست:

۱. موافقت و تشدید: شما با «اتهامی» که دختر زده موافقت کرده، آنرا تشدید می‌کنید.
- دختر: به نظر خیلی دخترباز میای..
- پسر: پس چی؟ دخترا فقط به درد بازی می‌خورن.

اقدام دختر به قرار دادن شما در موضع دفاعی و انکار آنچه در حقیقت ارزش شما را در نظر او بالا خواهد برد. دختران زمانی که می‌شنوند یک مرد خیلی دخترباز است نمی‌اندیشند که «اوه‌اوه چطور فرار کنم»، بلکه درباره‌ی او کنجکاوتر می‌شوند. کنجکاوی هم در میان کم دست‌اندازترین راه‌ها برای رسیدن به کُس است.

۲. نادیده گرفتن: شما کاملا گه‌تست را نادیده می‌گیرید و بحث را عوض می‌کنید.
- دختر: همیشه اینقدر الافی؟
- پسر: اون دختره رو می‌بینی، یه جور بدی بهت نگاه می‌کنه.. به نظرم بهت حسودیش می‌شه..

شما مرد آلفایی هستید که موقعیت ذهنی غیرقابل نفوذی دارید و در جایی چنان مرتفع سیر می‌کنید که گه‌تستهای سخیف او دستشان به شما نمی‌رسد. این روش نیازمند اعصابی از آهن است که ۹۹٪ مردان ندارند، داوری زنان برای مرد آنقدر مهم است که اینجا در اینترنت هم به رفتار ما تاثیر می‌گذارد چه برسد به ان بیرون، در کنار دختری زیبا که همین چند لحظه پیش کل کیستی شما را به چالش کشیده.

۳. حاضرجوابی: شما آنقدر تجربه کسب کرده‌اید که تمام گه‌تستها را پیش از مطرح شدن بازشناسی می‌کنید و آنها را تشخیص می‌دهید و چندین پاسخ کوتاه، هوشمندانه و همیشه بامزه برایشان در چنته دارید.
- میشه اینقدر نزدیک وای نسی؟ برو اونورتر.
- چرا؟ چسیدی؟

اغلب مردان بتا آرزومند رسیدن به چنین موقعیتی هستند و فکر می‌کنند معجزه‌ای یا ژنی یا چیزی به حاضرجوابی مردان بازیکن کمک می‌کند. اولا، تمام مردان حاضرجواب بازیکن هستند، یعنی حاضرجوابی خود را از طریق تجربه‌ی زیاد در موقعیتهای اجتماعی بدست آورده‌اند، ثانیا، بیشتر این مردان چندان باهوش نیستند، و دلیل آنکه همیشه حرف هوشمندانه‌ای مرتبط با موضوع بحث دارند اینست که برخلاف بتایگان ِ باهوش، می‌توانند خیلی آسان مغز خود را خاموش بکنند و به آنچه زن دارد می‌گوید گوش بکنند.

۴. جنگ روانی: چند حمله‌ی تند و تیز برپاد عمیق‌ترین فروخوردگی‌های روانی زن در جیب می‌گذارید و به هنگام گه‌تست بر سر او می‌کوبید.

- دختر(این هفته‌ی پیش برای من اتفاق افتاد!): الان دیگه وقت استراحتت تموم شده، باید بری توالتا رو بشوری.
- (پس از مکثی چند ثانیه‌ای و نگاهی غمگین)، چی شد که اینجوری شدی؟ همیشه همینطور بودی؟

موثر است چون واکنشی‌ست یکسره برخلاف انتظار دختر، یعنی عقده‌ای شدن یا درهم شکستن و بلافاصله او را در موقعیت دفاعی قرار می‌دهد. من با همین لاین «چی شد که اینطور شدی؟» بدترین، قبیح‌ترین و ناجورترین گه‌تستها را پاسخ داده‌ام و بازخورد مثبت گرفته‌ام.

۵. پدافند موشکی: لاسیدن با دختران درپی یک گه‌تست عظیم را می‌گویند. انجام موفقیت آمیز آن بسیار دشوار است.

- پسر : سلام، ببخشید..
- دختر : اه برو اونور .. گمشو.
- پسر : (با نگاه متعجب)، ببخشید، فقط می‌خواستم بپرسم دوستتون مجرده یا نه. (خطاب به دوست کذایی)، خانم مثل اینکه حالش خوب نیست؟

و ....

اکنون شما هرکدام از این روشها را که «اخلاقی» تلقی می‌کنید مورد استفاده قرار بدهید. به ترتیب موثر بودن اگر می‌خواستم آنها را تقسیم‌بندی بکنم : حاضر‌جوابی > موافقت‌ و تشدید > نادیده گرفتن > جنگ‌روانی > پدافند موشکی و ...

در مواجهه با گه‌تست بهتر آنست که راه اطمینان پیشه کنید، شوخی گرفتن ِ حرف جدی بیشتر به سود شماست(هیچ آسیبی به کسی نمی‌رساند)تا جدی گرفتن حرف شوخی، یا گه‌تست. شما می‌توانید با دست باز بازی بکنید و کاک‌اُلد بشوید، یا اگر همسرتان هم متقابلا همانقدر «اخلاق‌مدار» بود طلاق داده بشوید، یا انکه می‌توانید آنچه زن به راستی می‌خواهد، یعنی مردی والامقام، مستقل و قدرتمند را به او بدهید آنچه شما می‌خواهید، یعنی شیفتگی و سکس را از او در مقابل بگیرید. بازی درباره‌ی شرایط موجود و نجات یافتن تحت آن است، نه شرایط چنانکه باید باشند، یا شما امیدوارید که باشند.

همانطورکه پیشتر هم گفتم، حرف یک زن همانقدر جدی‌ست که شما آنرا جدی می‌گیرید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر