۱۳۹۳ آبان ۲۳, جمعه

لنگراندازی: بخش اول



لنگراندازی یکی از موثرترین تکنیک‌های بازی برای روابط بلند مدت است. این عمل عبارتست از انداختن تله‌های کوچک ذهنی برای آینده، که به هنگام می‌توان از آنها برای زنده کردن رابطه‌ای رو به سردی یا اخاذی جنسی/عاطفی از زن بهره برد. این تکنیک دو مدل دارد، لنگراندازی مثبت و منفی. مدل منفی آن زمانی‌ست که شما احساسی منفی، اغلب احساس خطر را در زن زنده می‌کنید. ترس از دست دادن شما قدرتمندترین عاطفه و محرکی‌ست که می‌توانید در زنان بیابید. کمتر مردی به اندازه‌ی آنکه همیشه یک پای خود را از در بیرون دارد خواستنی‌ست. لنگراندازی منفی کلکی‌ست که شما در آن به این ترس آویزان می‌شوید و جانی دوباره به رخت‌خواب سرد رابطه‌ی بلند مدت خود می‌بخشید. برای مثال در هفته‌ی نخست رابطه، چنین خاطره‌ای برای دختر تعریف می‌کنید:

- این پسره امیر واقعا خانم‌بازه.. این هفته یه پارتی راه انداخته بود... فقط دخترایی که می‌شناخت رو دعوت کرده بود.. فکر کن ۳۰-۴۰ تا دختر، ۴-۵ تا پسر... هه‌هه‌هه... همشه از این کارا می‌کنه. حتما باید ببینیش. 

اکنون شش ماه از آغاز رابطه‌ی شما می‌گذرد و دختر با اطمینان از اینکه جای خاصی نمی‌روید و فتح شده‌اید و دیگر خطری رابطه را تهدید نمی‌کند، هرچه کمتر و کمتر حاضر به قرار گرفتن در موقعیت طبیعی خود، یعنی زانو زده جلوی یک مرد می‌شود. این هنگامی‌ست که شما بمب نهایی را می‌اندازید و میوه‌های این درخت را می‌چینید:

- امیر زنگ زد، این پنجشنبه یه میهمونی خودمونی گرفته.. فقط آقایون.. هه‌هه... گفت تو هم بیا، گفتم ببینم چی می‌شه.

بوم! همه هراس از دست دادن شما یکجا برمی‌گردد و چشم‌اندازی تاریک‌تر از دوزخ پیش چشمان او نمایان می‌شود. «امیر» در ذهن او برابر شده با احتمال خیانت، اشتیاق زنان دیگر، گزینه‌های متعدد برای انتخاب، پارتی‌های شبیه به سودوم و همه آنچه زنان درباره‌ی مردان دوست دارند. او با تمام وجود برای نگاه داشتن و زنده کردن آتش عشق و جلوگیری از دور شدنتان شروع به تلاش می‌کند. نتیجه: سکس مقعدی و دهانی هر قدر که می‌خواهید، برای دو ماه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر