صفحات

۱۳۹۳ مرداد ۱۶, پنجشنبه

دختربازی: حقایقی پیرامون معیارهای ارزشیابی مردان توسط زنان


 
زن و مرد هر دو علایق و سلایق منحصر به جنس خود را به دیگران فرافکنی می‌کنند. زیبایی ظاهر برای مردان مهمترین و بنیادی‌ترین فاکتور متصور است، برخی حتی می‌گویند تنها فاکتور حائز اهمیت است و بی شمار مردانی که شیفته و شیدای زنان زیباروی اما بسیار بد رفتار، دبنگ، بی‌سواد و ... می‌شوند گواهی هستند بر این مدعی. دلیل این امر آنست که مرد تنها به ژنهای زن نیازمند است، در نتیجه مستقیم‌ترین گواه سلامت ژنتیکی، یعنی زیبایی ظاهری را محور قرار می‌دهد.

زنان اما در پهنه‌ی تاریخ نیازمند دریافت خدماتی گوناگون از مردان، و در نتیجه انتخاب ایشان بر مبنای تمام این فاکتورها بوده‌اند: آیا پس از حامله کردن من می‌ماند، آیا توان مراقبت از فرزندانمان را خواهد داشت، آیا ژنهای خوبی دارد، آیا می‌تواند برود شکار، آیا می‌تواند از من در برابر مردان مهاجم مراقبت بکند و ... هرچه تمدن ما پیشرفته، آزمودن این خصایل برای زنان دشوارتر و دشوارتر شده،

پس به ترتیب اهمییت، آنچه شما را برای زنان خواستنی می‌کند:

۱. شهرت: نماد pre-selection ، زنان بیش از هر چیز مردی را می‌خواهند که زنان دیگر او را می‌خواهند، زیرا گواه آنست که دیگران از تطابق او با آن ۵۳۹ فاکتور مذکور اطمینان کسب کرده‌اند و او به نوعی «ثابت شده» است. هر نوعی از شهرت، حتی بدنامی شما را در نظر زن خواستنی می‌کند. مردی که به معنای واقعی کلمه هیچ چیز بجز شهرت ندارد از تمام آنهای دیگر موفق‌تر خواهد بود، اما حتی او هم بی بازی امکان برقرار کردن روابط بلند مدت موفق با زنان را نخواهد داشت.

پیش‌گزینش همان رانه‌ای است که وقتی دارید با دختری زیبا در خیابان قدم می‌زنید آماری که زنان به شما می‌دهند صد چندان می‌شود، همان رانه‌ای است که وقتی حلقه به دست می‌کنید برای زنان مرئی‌تر از زمانی می‌شوید که انگشتتان خالی بود و ... اکنون شهرت حد نهایت متصور این رانه است: دختر زیبایی که زیر بغل شما را گرفته، ضرب در صد و پنجاه میلیون!

۲. بازی: بازشناسی روانشناسی زن و روشهای فشردن دکمه‌های درست، در زمان درست را بازی می‌گویند. بازی روشی برای نمایش بزرگنمایی شده‌ی دیگر ویژگی‌هاست، و من به تجربه می‌دانم که برای این کار هیچ محدودیتی وجود ندارد، یعنی شما می‌توانید واقعیت را، هر قدر هم محقر باشد از طریق اتخاذ تکنیکهای خام و یا دریافتن ساز و کار و دلایل کار کردن آن تکنیکها برجسته بنمایید. در ارتباط با زنان همه چیز در ذهن او رخ می‌دهد، نه جهان عینی. شما می‌توانید در واقعیت موادفروش انگل و بی‌سوادی باشید که یک موتور گازی می‌راند، اما در نظر زن از دندانپزشک شریفی که لحظه‌ای لبخند از لبانش محو نمی‌شود موفق‌تر باشید. اگر فقط قرار بود یکی از این ویژگی‌ها را داشته باشید، آن می‌باید که بازی می‌بود.

۳. دارایی: مجموعه‌ی آنچه شما از نظر اقتصادی دارید، خانه، ماشین، شغل، ثروت خانوادگی و ... توضیح بیشتری نیاز ندارد!

۴. جایگاه: موقعیت شما در هرم قدرت اجتماعی، در تناسب با دیگر مردان. «زنان شیفته‌ی رهبر مردان می‌شوند»، جمله‌ی میستری بزرگ است. روش سنتی آلفا شدن مردان پیشرفت در هرم اجتماعی قدرت از طریق اثبات خود در دنیای مردان بود. اگر شما صاحب بار، رئیس شرکت، نخست وزیر یا به هر نحوی دارای جایگاهی مهم و ارزشمند برای مردان هستید که عده‌ای «گروپی» دور شما حلقه می‌زنند و چاپلوسی شما را می‌کنند در نظر زن آلفا خواهید بود.

القاب اجتماعی همچون «دکتر»، «مهندس»، «رئیس»، «پرفسور» و ... قدرت خود را از همان اشاره‌ی ضمنی و خفیفی که به جایگاه شما در هرم قدرت دارند بدست می‌آورند.
۵. ظاهر: ظاهر کم‌اهمییت‌ترین بخش ماجراست، و اهمییت آنهم از جنس اهمییتی که برای مردان دارد نیست: زنان نخست به بدون شما نگاه می‌کنند، سپس به صورتتان، در مردان معکوس است، و اگر بدن زن به نحوی چندش‌آور از قاعده بیرون نباشد، مردان نخست به صورت اهمییت می‌دهند سپس به بدن. زنان به «مردانه» بودن چهره، یا نشانگان بالا بودن تستسترون در آن همچون فک تیغ‌کشیده و چانه‌ی قدرتمند اهمییت می‌دهند، مردان به تناسب ترکیب چهره و گونه‌های برجسته و لبهای پر. آنچه صورت زن را زیبا می‌کند، صورت مرد را چندش آور خواهد کرد و بالعکس.

مردان بی اطلاع از بازی اغلب دو رویکرد گوناگون در اینباره اتخاذ می‌کنند، یا بدلیل تجربیات ناگوار شخصی همه چیز را در توان مالی آنهم به مستقیم‌ترین شکل ممکن می‌بینند و «زنا فقط به پول اهمیت می‌دن» ورد زبانشان است، یا بدلیل مشاهدات محدود و فرافکنی امیال شخصی به روی زنان همه چیز را محدود و معطوف به ظاهر می‌کنند و از این طریق عدم موفقیت خود با زنان را توجیه می‌کنند که «من زشتم، زنا مرد خوشگل دوست دارن». هیچکدام از اینها حقیقت ندارد، بدیهی‌ست که اگر شما هر یک از این موارد را در بهترین و بالاترین شکل خود داشته باشید، آنها به تنهایی برای «آغاز رابطه» و «به رخت خواب کشیدن» زنان کافی خواهند بود، اما هیچکدام به تنهایی(حتی بازی)، قادر نیست زن را در رابطه نگاه بدارد.

اگر شما ظاهری چنان زیبا دارید که در میان ده درصد بالای جامعه‌ی مردان قرار بگیرید، برای جلب زن نیازی به بازی یا پول یا جایگاه ندارید، خودشان می‌آیند و ذهنشان به نحوی بتا بودن شما را توجیه می‌کند. من اینرا به چشم دیده‌ام که زنی پسر بسیار زیبایی را گه‌تست می‌کند، او گه‌تست را مفتضحانه شکست می‌خورد و با وجود این زن پس از مدتی مکث لاسیدن با او را ادامه می‌دهد زیرا خوب بودن ژنها آنقدر مهم است که بتا بودن را می‌شود موقتا نادیده گرفت. به همین شکل اگر شما بازیکنی برجسته باشید نیازی به ظاهر زیبا نخواهید داشت زیرا جای دیگری آنرا جبران کرده‌اید. و ... در مورد برخی از اینها کاری از دست شما برنمی‌آید، در مورد برخی دیگر می‌توانید و می‌باید تغییراتی اعمال بکنید.

چنانکه گفتم بازی مهمترین اینهاست: در نبود آن شما می‌توانید شبیه اورلاندو بلوم باشید، به اندازه‌ی او معروف و محبوب باشید، به اندازه‌ی او هم ثروتمند باشید، اما بدون بازی، زنتان با دو بچه طلاق بگیرد و برود!



اگر دو تا یا بیشتر از اینها را، به اندازه‌ی ده درصد بالای جامعه‌ی مردان داشته باشید آلفا هستید، اگر فقط یکی را داشته باشید(بجز بازی)می‌شوید بتا، اگر هیچکدام را هیچ مقدار قابل اعتنا برای زنان نداشته باشید می شوید امگا، اگر فقط بازی داشته باشید، ولو آنکه تمام موارد دیگر را هم دارا باشید می‌شوید بازیکن.


  مردان می‌توانند صورت زشت خود را با زبان چرب و نرم، ثروت و یا جایگاه رفیع اجتماعی جبران بکنند، اما زنان نه! 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر