صفحات

۱۳۹۳ مرداد ۱۵, چهارشنبه

گه‌تست و روش‌های برخورد با آن در دختربازی



گه‌تست یکی از آن مفاهیمی‌ست که کشف و مطالعه‌ی آن می‌تواند زندگی عاطفی، جنسی و اجتماعی مردان را یکسره دگرگون کرده تحت تاثیر خود قرار بدهد. در چند قرار اول و آغاز رابطه، شاید ۹۰٪ آنچه از دهان زن بیرون می‌آید گه‌تست خالص است، و سربلند بیرون آمدن از آنها مایه‌ی ظفرمندی و کامیابی چنان چشمگیری خواهد شد که شما را شگفت‌زده می‌کند. من اغلب به دوستان می‌گویم که اگر تنها یک تکنیک بازی شایسته‌ی مطالعه‌ای همه جانبه باشد، و اگر بنا بود تنها یکی از ابزارهای بی شماری که این دستگاه فکری برای ارائه دارد را اتخاذ بکنید، آن یکی بی‌شک باید نحوه‌ی غلبه بر گه‌تست باشد چراکه با فقط همین عمل، جایگاه شما در نظر زن ارتقایی برجسته خواهد داشت. 

از آنجاکه برخلاف مردان که یکی دو معیار(همچون زیبایی ظاهری و جوانی و ...)برای زوج یابی بیشتر ندارند، زنها لیستی با دقیقا ۵۹۳ معیار از قبل مشخص و بسیار دقیق و کلمه‌ به کلمه از قبل تنظیم شده دارند که مردان را برای میزان تطابق با آنها چک می‌کنند. گه‌تست خودآگاه روشی‌ست برای تطابق زیرجلی شما با این معیارها. اما فقط معیارهای آگاهانه‌ای که زن به صورت فعال درپی آنهاست بر انتخاب او تاثیرگذار نیست، چنانکه هر بازیکن خبره‌ای می‌داند، زنان بسیاری معیارها دارند که شهامت یا خودآگاهی بسنده برای ابراز یا حتی پذیرفتن آنها نزد خودشان را هم ندارند، معیارهایی همچون The dark triad که زنان شیفته‌ی آنها هستند، گه‌تست ناخودآگاه زن روشی‌ست برای سنجش میزان تطابق شما با این معیارها. پس عملا گه‌تست چیزی نیست بجز همان fitness test. 

برخلاف آنچه مردان بتا گمان می‌کنند گه‌تست بد نیست، بالعکس زنی که شما را گه‌تست می‌کند یعنی علاقمند است و می‌خواهد بیشتر شما را بسنجد و درباره‌تان بداند. پس گه‌تست دوست شماست، درپی آن باشید. من انواع مختلف گه‌تست را از منظر ساختار و شدت به سه گونه تقسیم کرده‌ام:

۱. گه‌تست مقدماتی: آن‌هایی که در یک ماه اول رابطه، از آغاز مخ‌زنی تا قرار، بوسه و سکس اول به سوی مرد پرتاب می‌شوند. با سربلندی رد کردن این‌ها بسیار مهم است زیرا هفته‌های نخست رابطه برای زنان زمانی‌ست که میزان تطابق شما را با ۶۲۸ معیار مطروحه می‌سنجند. 

- دختر: تنهایی اومدی دختر بازی؟(پس از گشایش و مدت کوتاهی مخ‌زنی)
- مرد بتا(دستپاچه، احتمالاً در حال رنگ عوض کردن): من اصلاً اهل دختر بازی نیستم به خدا.. از شما خیلی خوشم اومد.. گفتم بهتون که چقدر زیبا هستید؟
- دختر:(در حالی که لبهای کُسش به هم می‌چسبند) آره شش بار..

- دختر: تنهایی اومدی دختر بازی؟
- بازیکن: نه، سه تا از دوستام رو هم آوردم(در حالی که کیرش را در دست گرفته و حواله می‌دهد)
- دختر: وای چقدر بی‌ادب..
- بازیکن: ممنون که توجه کردی، بگو ببینم، بیشتر از هرچی عاشق چه چیز مردهای بی‌ادب هستی..؟

۲. گه‌تست متوسطه : آن‌هایی که ناخودآگاه هستند، رفوزگی در اینها از همه بدتر است زیرا بی‌آنکه خود زن بداند از شما بیزار می شود. شناسایی و پاسخگویی به آنها هم از همه دشوارتر است. 

- دختر: یه دقیقه کیفم رو نگه می‌داری من برم دستشویی؟
- مرد بتا: البته عزیزم. (و بعد ده دقیقه همچون یک تکه چوب خشک شده بیرون مستراح این‌پا-آن‌پا می‌کند و مایه‌ی ننگ هرچه مرد در جهان است را فراهم می‌آورد)

-دختر: یه دقیقه کیفم رو نگه می‌داری من برم دستشویی؟
-بازیکن:(پس از ده ثانیه نگاه خیره، با ابروهای بالا رفته که حسابی دختر را در موقعیت طبیعی او-مفعول و فرمان‌بردار-قرار می‌دهد)برو بابا. 

۳. اَبَر گه‌تست آن‌جهانی: از نامش پیداست، اثری که بر رابطه خواهد داشت سرنوشت ساز و تعیین‌کننده است. 

-دختر: به نظرت رابطه‌ی ما به چه سمتی داره حرکت می‌کنه؟ تمام دوستهامون ازدواج کردن، چرا تو اینقدر از تعهد می‌ترسی؟
- مرد بتا:(در حالی که نفسهایش به شماره افتاده)عزیزم حق با توئه.. می‌دونی که وضع کاریم اصلاً مناسب نیست.. اما تو رو خدا ناراحت نباش، از داییم پول قرض می‌کنم برای عروسی.. بعدش هم خدا بزرگه..

- دختر: به نظرت رابطه‌ی ما به چه سمتی داره حرکت می‌کنه؟ تمام دوستهامون ازدواج کردن، چرا تو اینقدر از تعهد می‌ترسی؟
- بازیکن:(اشاره می‌کند به آلت تناسلی خود)ببین، از بس حرف زدی داره می‌خوابه. بیا، بیا با اون دهنت یه کار مفید بکن(موهای او را گرفته و به سمت میان پاهای خود رهنمود می‌شود)

مثالهای بالا به شما یک ایده برای برخورد درست با گه‌تست را می‌دهند، اما بهترین روش ممکن برای برخورد با گه‌تست نادیده گرفتن آنست، هیچ چیز خواستنی‌تر از مرد بی‌تفاوتی که منیت او تحت هیچ شرایطی از پیرامون خدشه نمی‌پذیرد نیست. اما روش دوم، که ما در اینجا به آن خواهیم پرداخت حاضر‌جوابی‌ست. بدانید و آگاه باشید که فلان آلفای حاضرجوابی که برای هر گه‌تست زنان پاسخی دارد و لحظه‌ای کم نمی‌آورد چنان است چراکه پیشتر بارها با آن روبرو شده، و طی همان پنج ثانیه آنرا نیافریده. زنان مجموعه‌ای متناهی و محدود از گه‌تست دارند که شما با شناخت آنها، چه از طریق تجربه و یا چه از طریق مطالعه‌ی تجربه‌ی دیگران به اندازه‌ی همان مردان حاضرجواب خواهید شد. من در اینجا به مرور گه‌تست‌هایی را که با آنها روبرو شده‌ام، با بهترین جوابهایی که به آنها شنیده‌ام یا خود دریافته‌ام خواهم آورد، اما شما بهتر است بدانید که در بازی مهمترین فاکتور روش است نه متن، قوانین را بیاموزید و سپس پاسخهای ارجینال خودتان را که به شخصیتتان می‌خورد و با احوالتان سازگاری دارد طراحی کنید.       

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر